tirsdag 19. juli 2011

Evighetskort

Jeg har laget et Evighetskort til Trykkpressa sin utfordring i juli - Mer enn to bretter. 
Kortet måler 15x15cm, og er laget av Bazill og med mønsterark fra Pion og Maja Design.

Pinnsvinet er et stempel fra Penny Black, teksten fra Papirgleder og LinesHobby.
Alt er stemplet med Memento Tuxedo Black, og motivet er fargelagt med Copics.
Rosene er fra Papirdesign og de andre blomstene er knapper kjøpt på Panduro Hobby.

I brett nr.2 er det plass til å skrive en liten hilsen, samt en koselig liten tag. 
Til borden har jeg brukt en punch fra EK Success.

    
Her har jeg brukt et tekststempel fra Stempelglede, og blomsten er fra HeroArts. Sommerfugl og retroblomster er punch fra EK Success, og jeg har svertet kanter med Distress Frayed Burlap, brukt ulike Spellbinders Nestabilities og sydd rundt mange av kantene. Kortet er brettet etter mal jeg har fått av en arbeidskollega, pynt forøvrig er fra Unik Hobby.

1 kommentar:

Camilla sa...

Disse evighetskortene er så morsomme og flotte! Lekkert pyntet:) Takk for at du deltar hos Ett trykk og ha en fortsatt fin sommer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...