søndag 19. februar 2012

En award!

Min gode scrappevenn Jorunn har gitt meg en award - Tusen, tusen takk!


Kjempekoselig å få, og koselig å bli satt pris på :)
Jeg gir denne videre til fem av mine favoritter
(selv om Jorunn og jeg har noen felles ;)
Kriteriet er at mottaker har mindre enn 200 følgere.
Håper dere vil ta imot denne, den er vel fortjent, 
og det er like inspirerende å se i bloggen deres hver gang!

Klem fra Kjersti :)

Please follow the guidelines below when accepting your Liebster Blog Award.  
Congratulations! I believe with my whole heart that you deserve this recognition!
When one accepts the award they agree to: 
1.Thank the person who gave them the award and link back to that person’s blog 
2.Copy and paste the award to their blog (I linked my award to the one who gave it to me) 
3.Reveal the next 5 blogs they have chosen to receive the award, commenting on their blog to break the happy news! 
4.And lastly, hope the artists nominated will do the above and keep the award going by accepting and awarding “The Liebster Blog Award” to 5 special bloggers that they too would like to honor.

5 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhhh gulliga gulliga du!! Tack tack!! Jag lägger till att jag fått den från dej oxå,har den i min sidebar!!
tack för alla fina kommentarer med ,dom värmer en frusen nordbo!!! hi hi

Kram kram klem klem

Synnøve Dyhring sa...

Wow ,nå ble jeg overaska og glad.TUSEN TAKK setter stor pris på denne.Ha en strålende kveld.
KJEMPE STOR KLEM Synnøve

Jill sa...

Tusen takk Kjersti, så koselig. Skal få tid til å blogge litt om dette når jeg er hjemme fra varmen!
Hjernen er for kokt til å lage nye innlegg herifra..hihi
Masse klemmer

nedergaard ( Lissy ) sa...

Tusinde tak for den ære at du vil give mig denne award. Men jeg vil gerne takke nej, da jeg har sagt nej til flere, og fordi jeg ville have svært ved at vælge blandt alle mine læsere. Håber du forstår... men igen tusinde tak fordi du tænkte på mig og tak for alle dine dejlige kommentarer på min blog. Dem sætter jeg stor pris på. God mandag

Delphine sa...

Congratulations on your award:-), very well deserved! To answer your question, the browns I used for the dress are E40, 41, 43, 44, 47:-)! Have a lovely weekend! Hugs Delphine xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...