søndag 15. mars 2015

Till mor

Nå er det ei stund siden morsdag her i Norge, men likefullt vil jeg vise 
dere noe av det jeg lagde til Ett Trykk sitt februarnummer
***
Mothers day is a while ago here in Norway, but I will show 
you this cute box, made for my mother

Denne esken har jeg laget av de nydelige arkene fra Pion Design " My beloved son"
***
I have used the gorgeous Pion papers "My beloved son"  for this box


Inni esken er det åtte små kort i samme serie, 
skjært ut av de smarte "Memory Notes" arkene
***
Inside the box I made eight small cards from the 
sweet "Memory Notes" sheets.


En koselig gave å gi bort, og den ble satt pris på av min mor -
ha en fin-fin søndag :)
***
I made this box for my mother, an appreciated gift - 
wish you a wonderful Sunday :)

6 kommentarer:

Magda sa...

Nice idea Kjersti, very beautiful!!
Have a wonderful day!
Magda

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så smuk en æske med de fine kort... kan godt forstå din mor blev glad

Ha en god søndag, klemm

Dortesjs sa...

super flot, dejlig gave til din mor

Unni A sa...

For en flott morsdagsgave! Nydelige, både esken og kortene! Så vakre ark.
Veldig flotte kort i forrige innlegg også. Tror ikke jeg hadde klart å finne på noe sånt så veldig "enkelt og raskt" :)
klem Unni

Kirsten sa...

Jeg skjønner godt at din mor ble glad for denne lekre esken med de flotte kortene oppi! Nydelig papir og nydelige detaljer som alltid Kjersti :-) :-)

Ønsker deg en fin uke!

Klem fra Kirsten :-) :-)

Bodil sa...

Nydelig eske og nydelige små kort. Flott gave dette her :)
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...