torsdag 21. januar 2016

Maja Papirer i rosa og brunt ♥




Jeg har lekt meg med rester fra Maja arkene som jeg er så glad i 
♥♥♥
og dette lille kortet ble resultatet - 
i grått, brunt, hvitt og rosa


Alle Maja papirene er fra Vintage Summer serien, og det er 
nok den jeg bruker aller mest. 
Kortet måler 6 x 3 1/2", for på den måten å kunne 
bruke 6x6 ark og små rester.


Ønsker deg ei god helg når den kommer -
 kos deg med papir og lim
Klem fra Kjersti
♥♥♥

Med denne deltar jeg også hos Maja Design sin utfordring
Moodboard Januar



11 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe fint Kjersti :)

Anne-Eddie sa...

Nydelig! Vakker fargesammensetning og pynt ! Klem ;)

Guri sa...

Så lekkert kort!

Words and Pictures sa...

So beautiful, Kjersti - I love this!
Alison x

Kirsten sa...

Lekre farger og fantastisk fin pyntet Kjersti :-)
Klem fra meg til deg <3

Bodil sa...

Nydelig kort :)
God helg :)

Gitte sa...

Super flot kort.

Kari sa...

Kjempelekkert!

Unni A sa...

Rålekkert!!

Connie sa...

Så lekkert og delikat som alltid hos deg Kjersti :)
Ønsker deg en fin dag.
Klem Connie

Words and Pictures sa...

This is so beautiful, Kjersti - wonderful composition of your elements - I just love it.
Alison x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...